środa, 5 lutego 2014

Wasze pomysły: Pomysł Gosi na Podziękowania dla Gości



 www.art-madam.pl
Przedstawiam kolejny Wasz pomysł na organizację wesela. Tym razem jest to pomysł Gosi, która miała ślub w sierpniu 2013. Dotyczy on podziękowań dla gości.


Jak wiemy, bez podziękowań się nie obejdzie. Zazwyczaj jest to wódka i pakiet ciast zapakowanych w ozdobne pudełko. W ostatnich latach to się jednak zaczęło zmieniać. Pary wymyślają coraz to nowsze sposoby na podziękowanie gościom za ich obecność w  najważniejszym dniu. 
Na weselach spotkałam się już z:

-mini zestawem dżemów i miodów
www.stylowo.com


-magnesem na lodówkę

 www.art-madam.pl

-migdałami w lukrze w ozdobnym woreczku
 www.apgrupa.pl

-lizakami w kształcie serca z datą ślubu

www.zawiadomienie.pl


Gosia miała problem z pomysłem na podziękowania dla gości. Bo o ile z dżemów będą się cieszyć ciocie, to dla młodych mężczyzn nie będzie to nic godnego uwagi :)
Dlatego też przygotowała dla "każdego coś miłego". A mianowicie, podzieliła swoich gości na grupy:
-dzieci
-kobiety
-mężczyźni
-starsi
i dla każdej przygotowała oddzielne prezenty. 

Dzieciaki otrzymały pakiety słodyczy,  kobiety masło do ciała robione na zamówienie, mężczyźni butelkę alkoholu, a starsi właśnie zestaw mini dżemów i miodów.
Ponadto dla każdego z gości Młodzi przygotowali swoje zdjęcie w ramce i z unikatowym podziękowaniem, ponieważ z każdym łączyły ich inne relacje.

Według mnie pomysł świetny. Zawsze to coś innego. Goście mogą się poczuć docenieni.
A wy co myślicie o takiej formie podziękowań? Może spotkałyście się jeszcze z jakimś innym sposobem?
Czekam na opinie :)
Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Jak mnie się te pomysły podobają! Ja jeszcze nie byłam na żadnym weselu z tego typu prezencikami (tylko standardowo wódka z ciastkami). Myślałam o bańkach mydlanych...

    Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award. Jeśli masz ochotę wziąć udział, zapraszam - http://iwett.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły bardzo ciekawe i nie ma to jak własny indywidualny pomysł i inwencja. Uważałabym jednak z wyodrębnianiem grupy "starsi"... mocno kontrowersyjny pomysł. Bo niby wedle jakich kryteriów zakwalifikować jakąś ciocię do starszych? Ja osobiście mocno źle bym się czuła po zorientowaniu się że młodsze kobiety dostały balsam a ja dżemik jak inne staruszki... Dobrym pomysłem jest podział na dzieciaki i dorosłych szczególnie kiedy dzieci mają swój stół na przyjęciu choćby to był stól na 5 osóbek nieco inaczej udekorowany, pozbawiony kieliszka w zastawie i z jakimiś dodatkami zajmującymi dziecięce rączki.

    OdpowiedzUsuń