niedziela, 24 kwietnia 2016

Suknie ślubne trendy 2017


Jak brałam ślub 2 lata temu to podobały mi się całkiem inne sukienki. Tym bardziej, że inne też były modne. Nawet przez chwilę chciałam iść do ślubu w princesce o długości 7/8, ale jednak los chciał inaczej i skończyłam w krótkiej sukience. 




W ciągu tych ostatnich 2 lat trendy niesamowicie się zmieniły. I wiecie co? W końcu odchodzimy od wielkich, napakowanych tiulem bez. Przeczesałam internety i znalazłam sukienki, które mają być modne w 2017 r. Bo każda normalna Panna Młoda, nie kupuje sukienki na 2-3 miesiące przed ślubem (no chyba, że ja) i w głowie ma przynajmniej kilka wymarzonych modeli (no chyba, że również jest mną i co 5 minut podoba jej się inna sukienka). 

Ach...szkoda, że zazwyczaj raz się bierze ślub, bo według mnie wybieranie sukienki jest najcudowniejszą rzeczą na świecie (poza próbowaniem tortów). 

Zostawiam Was z moimi typami na przyszły rok. Korzystajcie i wybierajcie :)









 Zdjęcia pochodzą ze stron: pinterest.com ; weddingmagazine.com; wwd.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz