wtorek, 26 maja 2015

W dniu Twojego Święta, mamo...


Dzień matki - i wzięło mnie na wspomnienia.


Mama - najważniejsza kobieta w życiu każdego.

Dziewczynki uczy dobrego wychowania, stylu i klasy.
Chłopców uczy wyręczania we wszystkim (żart, chyba :)

Moja mama - kobieta orkiestra. Potrafiła zajmować się dwójką dzieci (w tym jednym diabełkiem - mną), organizować dom, pomagała rozwijać rodzinny interes. Poza tym świetnie gotuje.
Ale czy na prawdę kobiety są podobne do swoich mam?

Ja, nie za bardzo.

Ale cenię w niej jedno, że ani razu nie skrytykowała mojego pomysłu na ślub z niewielkim obiadem. Nie wtrąca się w moje życie, nie mówi mi co mam robić, jak żyć w małżeństwie. Nie naciska na wnuka/wnuczkę. Nie komentuje, że nie mamy ślubu kościelnego. Nie ocenia, nie krytykuje, nie zazdrości.

Jest na prawdę fajną mamą :)

Dlatego w dniu jej Święta i w podziękowaniu za trud włożony w wychowanie takiego niedobrego bachora jak ja, chcę złożyć jej życzenia, aby każdy dzień był najpiękniejszym dniem jej życia i uśmiech zawsze gościł na jej twarzy.

Mamo - kocham Cię <3

1 komentarz:

  1. jak mama nie naciska na wnuka/wnuczkę to ja mogę zacząć ! :D :*

    OdpowiedzUsuń